Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Velká Pecka s.r.o. – Marharyta Novoseletska
Marharyta Novoseletska
Bachelor's thesis
Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Velká Pecka s.r.o.
Implementation of customer relationship management methodology at Velká Pecka s.r.o.
Abstract:
Tato bakalářská práce na téma „Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky ve společnosti "VELKÁ PECKA s.r.o." se zabývá metodikou řízení vztahů se zákazníky. Je věnována aktivitám v rámci této metodiky a sleduje, jak společnosti mohou vybudovat dlouhodobé a prospěšné vztahy se svými zákazníky. V teoretické části jsou popsány aktivity, jejichž cílem je identifikace, získání a udržení zákazníků …moreAbstract:
This bachelor thesis the topic of which is "Implementation of customer relationship management methodology in the company "VELKÁ PECKA s.r.o." It is dedicated to the methodology of customer relationship management, activities under this methodology, and how businesses can build long-term and beneficial relationships with their customers. The theoretical part describes the activities targeted at gaining …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2023
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/opu9c/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: PhDr. Petr Kopáček
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVOSELETSKA, Marharyta. \textit{Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Velká Pecka s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2023. Available from: https://theses.cz/id/ztoynw/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Návrh souboru opatření za účelem snížení výskytu výrobků neshodných s požadavky zákazníka v automotive
Vojtěch ZÁMYSLICKÝ -
Produkt jako zdroj konkurenční výhody a odlišení se. Úloha produktu a výzkum produktů společnosti ve vztahu ke zjištěným PPO (potřeby, požadavky, očekávání) zákazníků.
Martina Hlaváčková -
Produkt jako základní nástroj produktové politiky firmy
Kateřina KASKOUNOVÁ -
Produkt jako zdroj konkurenční výhody a odlišení se. Úloha produktu a výzkum produktů společnosti ve vztahu ke zjištěným PPO (potřeby, požadavky, očekávání) zákazníků.
Martina Hlaváčková -
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
Alžběta Matějková -
Elektronický obchod - produkt nad produkty. Výzkum tohoto produktu jako zdroje konkurenční výhody a odlišení se.
Jan Kolář -
Vztahy mezi vlastníky a managementem podniku a jejich vliv na činnost podniku v ČR
Zdeněk Bydžovský -
Dopad pandemie Covid-19 na pracovněprávní vztahy v podniku
Marie Španihelová