Karolina Stoklasová
Bakalářská práce
In-store komunikace
In-store communication
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je zhodnotit výhody a nevýhody in-store komunikace a identifikovat možnosti zvýšení její efektivity, s detailnějším zaměřením na ochutnávky jako jeden z nástrojů této komunikace. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Úvodní kapitola teoretické části je náhled do oboru komunikace v místě prodeje. Druhá část se pak zabývá pouze podlinkovou komunikací, do které právě …víceAbstract:
The purpose of this thesis is to evaluate advantages and disadvantages in -store communication and identify increase in efficiency, with a detailed focus on tastings in hypermarkets. This thesis is composed of both a theoretical and a practical part. Introductory chapter of theoretical part is a look at field in-store communication. Second part concentrates on below the line communication, where in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41907
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41907
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Point-of-sale system analysis
Thanh Son Do -
Vliv implicitní odměny na zákazníka v Point of Sale
Sandra Holubová -
Vliv implicitní odměny na chování zákazníka na Point of Sale
Miluše Rohlová -
POINT OF SALE MARKETING V ČESKÉM PROSTŘEDÍ
Veronika Vavřinová -
Zvyšování povědomí o značce u koncového zákazníka pomocí POP materiálů a Press Relations v řetězci DIY
Petra Špačková -
Marketingová komunikace vybrané značky se zaměřením na POP materiály
Patricie Vlková -
Pop-upová kniha
Ivana BERANOVÁ -
Marketingové nástroje POP (Point-of-purchase)
Eva Krušoftová