Karolina Stoklasová

Bakalářská práce

In-store komunikace

In-store communication
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je zhodnotit výhody a nevýhody in-store komunikace a identifikovat možnosti zvýšení její efektivity, s detailnějším zaměřením na ochutnávky jako jeden z nástrojů této komunikace. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Úvodní kapitola teoretické části je náhled do oboru komunikace v místě prodeje. Druhá část se pak zabývá pouze podlinkovou komunikací, do které právě …více
Abstract:
The purpose of this thesis is to evaluate advantages and disadvantages in -store communication and identify increase in efficiency, with a detailed focus on tastings in hypermarkets. This thesis is composed of both a theoretical and a practical part. Introductory chapter of theoretical part is a look at field in-store communication. Second part concentrates on below the line communication, where in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
  • Vedoucí: Alena Filipová
  • Oponent: Jiří Zeman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41907

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod