Význam rituálů u vybraných dětí se speciálně vzdělávacími potřebami – Tereza DUBOVÁ
Tereza DUBOVÁ
Bachelor's thesis
Význam rituálů u vybraných dětí se speciálně vzdělávacími potřebami
Importance of rituals for selected children with special educational needs
Abstract:
Úvod: Práce se zabývá rituály, které se objevují u vybraných dětí se speciálně vzdělávacími potřebami a dítěte intaktního ve věkovém rozmezí 5-7 let a to v rodinném a vzdělávacím prostředí. Přesněji se práce zabývá poruchou autistického spektra a mentálním postižením. Cíl: Cílem bakalářské práce bylo zjistit, zda jsou rituály součástí životů dětí se speciálně vzdělávacími potřebami a dítěte intaktního …moreAbstract:
Introduction: The bachelor's thesis deals with rituals that occur in selected children with special educational needs and intact children in the age of 5-7 years in the family and educational environment. More specifically, the thesis focuses on autism spectrum disorder and intellectual disability. Objective: The aim of the bachelor thesis was to find out whether rituals are part of the lives of children …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 6. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jaromír Maštalíř, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
DUBOVÁ, Tereza. Význam rituálů u vybraných dětí se speciálně vzdělávacími potřebami. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special needs education / Special needs education: early childhood
Theses on a related topic
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Rozvoj potenciálu žáků se speciálně vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit
Daniel Antonín Zelinka -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Kateřina Bártová -
Inkluze dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do vzdělávacího systému z hlediska teorie rámců
Simona SVÍTKOVÁ -
Aktuální pojetí výuky českého jazyka na 1. stupni základních škol pro žáky se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza ŠVANDOVÁ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Tvořivé schopnosti v kontextu speciálně vzdělávacích potřeb
Iveta MACHOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights