Komunikace politických stran v Ústecko-orlickém regionu v období před komunálními volbami 2006 – Bc. Jan VETCHÝ
Bc. Jan VETCHÝ
Bakalářská práce
Komunikace politických stran v Ústecko-orlickém regionu v období před komunálními volbami 2006
The Communication of selected political subjects in the town Lanškroun before the election in 2006
Anotace:
V teoretické části mé bakalářské práce uvedu čtenáře do problematiky politického marketingu a marketingových komunikací obecně. Obě tyto kapitoly tvoří teoretický základ pro praktickou část, ve které se nejprve věnuji obecné charakteristice dvou vybraných politických subjektů působících v komunální politice ve městě Lanškroun a následně podrobnému rozboru jejich marketingových komunikací. V závěru …víceAbstract:
In the theoretical part of my thesis I am going to introduce readers into the problems about political marketing and the marketing communication generally. Both chapters create teorethical base for the practical part in which I firstly go in for general characteristics of two selected political subjects causing in the municipal politics in the town Lanskroun and subsequently detailed analysis their …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Zveřejnit od: 12. 5. 2008
Identifikátor:
4840
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VETCHÝ, Jan. \textit{Komunikace politických stran v Ústecko-orlickém regionu v období před komunálními volbami 2006}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/zubsh9/.
Jak správně citovat práci
VETCHÝ, Jan. Komunikace politických stran v Ústecko-orlickém regionu v období před komunálními volbami 2006. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 5. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vybraných politických stran v rámci politického marketingu
Nikola Jurzycová -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Marketingová komunikace vybrané politické strany
Sabina Rosecká -
Marketingová komunikace politické strany
Jaroslav Starý -
Srovnání marketingové komunikace Pirátské strany s ohledem na rozvoj sociálních médií
Eliška Vokálová -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Politické výzkumy a problematika volebního chování z pohledu marketingové komunikace
Denisa Maňasová -
Porovnání marketingové komunikace vybraných politických stran a vítězné strany ve volební kampani do NR SR v roce 2023
Michaela Kupcová