Zrakové vnímání u dětí se sluchovým postižením – Mgr. Radka Miličová
Mgr. Radka Miličová
Diplomová práce
Zrakové vnímání u dětí se sluchovým postižením
Visual perception at children with hearing impairment
Anotace:
Tématem diplomové práce je zrakové vnímání u dětí se sluchovým postižením. Práce pojednává o problematice sluchového postižení, o komunikaci a komunikačních systémech, které osoby se sluchovým postižením mohou využívat a samozřejmě o zrakovém vnímání (z hlediska jednotlivých složek, fyziologického vývoje zrakového vnímání či užívaných testů a testových baterií, které jsou využívány pro jeho diagnostiku …víceAbstract:
The theme of thesis is visual perception at children with hearing impairment. The work deals with the problem of hearing impairment, communication and communication systems that people with hearing disabilities may benefit from and of course about visual perception (in terms of individual components, physiological development of visual perception or used tests and test batteries, which are used for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gtgj1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2013
- Vedoucí: PhDr. Radka Horáková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Lenka Doležalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
The Dropout Variables Related to the Early-School Girls' Withdrawal from Organized Physical Activities and Sports
Štěpán Válek -
A case study comparing discursive strategies employed by a child at both pre and early school years as they seek to make sense of the world that surrounds them
Marie ŠIMKOVÁ -
Videohry, jejich obsahy, vizuální formy a jejich účinky na myšlení a postoje dětí předškolního a mladšího školního věku
Pavlína VRASPÍROVÁ -
Ambidextrie a její reedukace v předškolním a mladším školním věku
Andrea Kotoulková -
Pohybová aktivita a obezita dětí v předškolním a mladším školním věku ve vybraných mateřských a základních školách v Jeseníku a Lipová-lázně
Lenka MONDEKOVÁ -
Pojetí rodiny u dětí a dospívajících: prekoncepty rodiny, matky a otce vzhledem k věku, pohlaví a etnické příslušnosti
Kateřina HOMOLOVÁ -
Pohybová aktivita a motorika dětí v předškolním a mladším školním věku
Vendula KOHOUTKOVÁ -
Vývoj a využití vlastní učební pomůcky pro hudební výchovu v předškolním a mladším školním věku.
Karolína NEJDLOVÁ