Analýza konkurence firmy Porsche Inter Auto CZ v oblasti ojetých vozů v hlavním městě Praha – Tomáš Kozák
Tomáš Kozák
Bakalářská práce
Analýza konkurence firmy Porsche Inter Auto CZ v oblasti ojetých vozů v hlavním městě Praha
Analysis of the competitors for corporation Porsche Inter Auto CZ in the business of used cars in Prague
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou největších konkurentů společnosti Porsche Inter Auto CZ v oblasti ojetých vozů v Praze. Výzkum je proveden metodou mystery shoppingu, který se soustředí na kvalitu služeb. Mimoto práce také zahrnuje porovnání nabídek služeb jednotlivých společností. Teoretická část představuje marketing, jeho základní marketingové nástroje a strategie a popis výzkumné metody. Součástí …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of the biggest competitors for corporation Porsche Inter Auto CZ in the business of used cars in Prague. Research is carried out through mystery shopping which focuses on quality of service. Furthermore the work also includes a comparison of the services offered by individual firms. The theoretical part presents marketing, its basic marketing tools and strategies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Jíra
- Oponent: Tomáš Javořík, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Service Quality in Chosen Prague Wineries
Kateryna Pohrebniak -
Service quality and business competitiveness
Alexander Tereshchenko -
Mystery shopping Krajského úřadu Jihomoravského kraje
Vojtěch Vaněk -
Mystery shopping- zlepšení kvality poskytování služeb v pojišťovně.
Klára Volemanová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Mystery shopping - projekt pro konkrétní organizaci
Kamila Střelečková -
Mystery Shopping jako metoda hodnocení kvality poskytovaných služeb
Kristýna PLATOVSKÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva