Internetový marketing webového portálu – Bc. David PRANTL
Bc. David PRANTL
Diplomová práce
Internetový marketing webového portálu
Internet Marketing of a Web portal
Anotace:
Předložená práce je zaměřena na analýzu návštěvnosti webového portálu. Teoretická část práce představuje marketingový mix z pohledu internetu. Popisuje také situaci v oblasti prodeje reklamy na českém trhu a shrnuje důležité poznatky v oblasti optimalizace stránek pro vyhledávače a získávání návštěvnosti. V závěru teoretické části je stručně popsán analytický nástroj Google Analytics. Praktická část …víceAbstract:
The submited thesis is focused on analyzing a website traffic. The theoretical part presents marketing mix on the Internet, further describes advertising spending on the Czech market. This thesis summarizes important findings in the field of optimizing the site for search engines and website traffic. The end of the theoretical part briefly describes analysis tool Google Analytics. The practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PRANTL, David. Internetový marketing webového portálu. Plzeň, 2016. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace reportingu výkonnostních kampaní z Google Ads pomocí nástroje Google Data Studio
Mário Polák -
Webová Analytika - Tvorba webové aplikace na správu účtů v Google Analytics
Marek Aldorf -
Produktová analytika za použití dat z Google Analytics
Tomáš Vopička -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Digitální analytika s využitím nástroje Adobe Analytics
Roman Gazárek -
Využití nástroje Google Analytics v prostředí knihoven veřejných vysokých škol
Alena Brožová -
Vizualizace dat z Google Analytics
Rostislav Seifert -
Google Analytics a jeho role při zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Kateřina Kohoutová