Lucie HRANÁČOVÁ

Diplomová práce

Vzdělávání perspektivou autistů a jejich rodin Pohledy na vzdělávání v prostředí ZŠ běžné versus ZŠ speciální

Education from perspective of autistic children and their families Views on Education in Mainstream Versus Special Primary Schools
Anotace:
Diplomová práce se zabývá pohledy na vzdělávání žáků s autismem v prostředí ZŠ běžné versus ZŠ speciální. Cílem práce "provést sondu do vzdělávání žáků s PAS na ZŠ běžné a ZŠ speciální a zjistit hlavní důvody přestupu žáků s PAS ze ZŠ běžné do ZŠ speciální". Pro porovnání výsledků vycházíme z případových studií na jednotlivé žáky, analýzy dat a polostrukturovaných rozhovorů s žáky, rodiči a pedagogy …více
Abstract:
The thesis deals with perspectives on the education of pupils with autism in the environment of elementary school common versus elementary school special. The aim of the thesis is "to conduct a probe into the education of pupils with PAS at elementary school common and elementary school special and to find out the main reasons for the transfer of pupils with PAS from elementary school common to elementary …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Šárka Káňová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HRANÁČOVÁ, Lucie. Vzdělávání perspektivou autistů a jejich rodin Pohledy na vzdělávání v prostředí ZŠ běžné versus ZŠ speciální. Plzeň, 2022. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/