Vzdělávání perspektivou autistů a jejich rodin Pohledy na vzdělávání v prostředí ZŠ běžné versus ZŠ speciální – Lucie HRANÁČOVÁ
Lucie HRANÁČOVÁ
Diplomová práce
Vzdělávání perspektivou autistů a jejich rodin Pohledy na vzdělávání v prostředí ZŠ běžné versus ZŠ speciální
Education from perspective of autistic children and their families Views on Education in Mainstream Versus Special Primary Schools
Anotace:
Diplomová práce se zabývá pohledy na vzdělávání žáků s autismem v prostředí ZŠ běžné versus ZŠ speciální. Cílem práce "provést sondu do vzdělávání žáků s PAS na ZŠ běžné a ZŠ speciální a zjistit hlavní důvody přestupu žáků s PAS ze ZŠ běžné do ZŠ speciální". Pro porovnání výsledků vycházíme z případových studií na jednotlivé žáky, analýzy dat a polostrukturovaných rozhovorů s žáky, rodiči a pedagogy …víceAbstract:
The thesis deals with perspectives on the education of pupils with autism in the environment of elementary school common versus elementary school special. The aim of the thesis is "to conduct a probe into the education of pupils with PAS at elementary school common and elementary school special and to find out the main reasons for the transfer of pupils with PAS from elementary school common to elementary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Šárka Káňová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRANÁČOVÁ, Lucie. \textit{Vzdělávání perspektivou autistů a jejich rodin Pohledy na vzdělávání v prostředí ZŠ běžné versus ZŠ speciální}. Online. Diplomová práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/zuyktr/.
Jak správně citovat práci
HRANÁČOVÁ, Lucie. Vzdělávání perspektivou autistů a jejich rodin Pohledy na vzdělávání v prostředí ZŠ běžné versus ZŠ speciální. Plzeň, 2022. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková