Úloha maloobchodní značky v marketingové komunikaci obchodní firmy – Ing. Lenka Schettlová
Ing. Lenka Schettlová
Bachelor's thesis
Úloha maloobchodní značky v marketingové komunikaci obchodní firmy
A detail brand function in marketing communication of a business firm
Abstract:
Abstrakt Dříve v maloobchodním řetězci dominovaly značky od výrobců, ale v poslední době můžeme stále více nalézt supermarkety či obchodní domy se svými privátními značkami. Proto se ve své teoretické části zabývám značkami obecně, jejich hodnotám, image a identitě. Poté se snažím nastínit význam privátních značek, jejich historii a hrozby, ale také situaci v České republice a komunikaci v maloobchodě …moreAbstract:
Abstract Inside the retail chain the producer brands were predominant some time ago, but nowadays there are more and more supermarket or department stores having their private brands. That is why in the theoretical part of my work I judge the brande, their values, images and identities. Then I try to show the significance of the private brands, their history and dangerous effects, but also the situation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/sh57x/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Martina Sedláková
- Reader: Ing. Renata Reichlová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Fenomén privátní značky a nástroje jeho marketingové podpory
Václav Bartoš -
Budování značky a aplikace online marketingu
Michaela Potměšilová -
Návrh optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace obchodního centra
Jana Podoubská -
The impact of branding on satisfaction and loyalty of millennials: The case of retail banks in the Slovak Republic
Mária Režná -
The dilemma of sustainability and price: Young consumers' reasonings regarding Food packaging
Filip Laboutka