Ing. Lenka Schettlová

Bakalářská práce

Úloha maloobchodní značky v marketingové komunikaci obchodní firmy

A detail brand function in marketing communication of a business firm
Anotace:
Abstrakt Dříve v maloobchodním řetězci dominovaly značky od výrobců, ale v poslední době můžeme stále více nalézt supermarkety či obchodní domy se svými privátními značkami. Proto se ve své teoretické části zabývám značkami obecně, jejich hodnotám, image a identitě. Poté se snažím nastínit význam privátních značek, jejich historii a hrozby, ale také situaci v České republice a komunikaci v maloobchodě …více
Abstract:
Abstract Inside the retail chain the producer brands were predominant some time ago, but nowadays there are more and more supermarket or department stores having their private brands. That is why in the theoretical part of my work I judge the brande, their values, images and identities. Then I try to show the significance of the private brands, their history and dangerous effects, but also the situation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Martina Sedláková
  • Oponent: Ing. Renata Reichlová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace