Porovnání úrovně celkové motoriky a jejich dílčích částí pomocí testovací baterie MABC-2 u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole a lesní mateřské škole –  Zuzana ŠIMŮNKOVÁ
	Zuzana ŠIMŮNKOVÁ
Bakalářská práce
Porovnání úrovně celkové motoriky a jejich dílčích částí pomocí testovací baterie MABC-2 u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole a lesní mateřské škole
Comparing the overall level of motor skills and their component parts of pre-school children in regular and forest kindergartens by means of the MABC-2
Anotace:
V této bakalářské práci jsme se zabývali problematikou a porovnáním úrovně celkové motoriky a jejích dílčích částí pomocí testovací baterie MABC-2 u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole a v lesní mateřské škole. Práce je rozdělena do teoretické a praktické části. Teoretické část je zaměřena na motoriku dítěte v předškolním věku, je v ní uvedeno několik fundamentálních pohybů, o lesních mateřských …víceAbstract:
In this bachelor thesis we dealt with issues and comparison of the level of complete motor skills and their partial parts using the testing battery MABC-2 with preschool children at common kindergarten and at forest kindergarten. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is focused on motor skills of a child in preschool age, it observes several fundamental movements …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce:	22. 10. 2021
Zveřejnit od:	31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bc. Miroslava Dobrodinská
 
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠIMŮNKOVÁ, Zuzana. \textit{Porovnání úrovně celkové motoriky a jejich dílčích částí pomocí testovací baterie MABC-2 u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole a lesní mateřské škole}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/zv3q6b/.
Jak správně citovat práci
ŠIMŮNKOVÁ, Zuzana. Porovnání úrovně celkové motoriky a jejich dílčích částí pomocí testovací baterie MABC-2 u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole a lesní mateřské škole. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
 
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
- 
Alternativní mateřská škola jako zdroj inspirace v procesu edukace předškolních dětí
Eva KHAINOVÁ - 
Logopedická intervence v mateřské škole logopedické a běžné mateřské škole na okrese Příbram
Veronika Slivková - 
Logopedická intervence v mateřské škole logopedické a běžné mateřské škole
Ivana Baranová - 
Logopedická intervence v mateřské škole logopedické a běžné mateřské škole v Pardubickém kraji
Hedvika Hyláková - 
Komunikační kompetence předškolních dětí v porovnání běžné mateřské školy a mateřské školy Montessori
Michaela Vojáčková - 
Jak spolupracuje a komunikuje lesní mateřská škola s místní komunitou
Stanislava Rotterová - 
Lesní mateřská škola z pohledu rodičů dětí předškolního věku
Tereza GIRGAŠOVÁ - 
Sociální determinanty výběru vzdělávací instituce (lesní mateřská škola) ze strany rodičů
Kateřina MĚŘIČKOVÁ