Analýza marketingové komunikace vybraných fotbalových klubů – Jan Kramář
Jan Kramář
Diplomová práce
Analýza marketingové komunikace vybraných fotbalových klubů
Analysis of Marketing Communication of chosen Football Clubs
Anotace:
Cílem diplomové práce je srovnání marketingové komunikace fotbalových klubů AC Sparta Praha a FC Viktoria Plzeň na základě modelu komunikačního mixu a návrh doporučení do budoucna. Teoretická část se zabývá modelem komunikačního mixu,jeho složkami a nástroji. Praktická část nejdříve analyzuje a pak srovnává marketingovou komunikaci AC Sparta Praha a FC Viktoria Plzeň. Závěr práce obsahuje vyhodnocení …víceAbstract:
Diploma thesis goal is to compare marketing communication of football clubs AC Sparta Praha and FC Viktoria Plzeň based on communication mix model and to propose recommendation for the future. First part deals with communication mix model and describing its tools. Practical part analysis and compares marketing communication of AC Sparta Praha and FC Viktoria Plzeň. Conclusion contains evaluation and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 2. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49194
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
- Vedoucí: Michal Novák
- Oponent: Tomáš Kincl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49194
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová