Studenti učitelství s poruchou učení – Dana Najkerová
Dana Najkerová
Bachelor's thesis
Studenti učitelství s poruchou učení
Students of teaching education with learning disabilitiy
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku specifických poruch učení. Jejím cílem je zjištění názorů na učitele s poruchou učení. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se zaměřuje na definici specifických poruch učení a jejich členění, projevy a možnosti vzdělávání dětí, dospívajících a dospělých. Zásadní je zde kapitola Specifické poruchy učení na vysoké škole, kde jsou popsány problémy …viacAbstract:
This bachelor thesis focuses on the subject of difficulties with specific learning disabilities. The goal is to find out the opinions on teachers with learning disabilities. Thesis is divided into two parts. The theoretical part focuses on the definition of specific learning disabilities and it´s division, expression and opportunities of education for children, adolescents and adults. A fundamental …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Dita Janderková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institute of Lifelong LearningBachelor programme / odbor:
Specialisation in pedagogy / Teaching of practical subjects and vocational training
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of student satisfaction with chosen facilities at two faculties of a university
Veronika Dobrovolná -
Student se zrakovým postižením na VŠ a jeho postavení mezi intaktními studenty v kolektivu
Jana INDRÁKOVÁ -
Podpora studentů s poruchou autistického spektra v terciárním vzdělávání
Hedvika Ráčková -
Studium vysoké školy pohledem studentů s úzkostně depresivní poruchou
Ivana Kostková -
Rozdíly v postojích studentů vysokých škol k dětem s poruchami chování a dětem s mentálním postižením
Alice Staňková -
Podmínky pro vysokoškolské studium studentů s poruchou autistického spektra
Šárka Červená -
Evaluation of English Language Learners with Specific Learning Disabilities in Inclusive School
Barbora Vodičková -
Teaching English to Pupils with Learning Disabilities at Lower Secondary School
Daniela Koňaříková