Bc. Božena ŠVAMBERKOVÁ

Bakalářská práce

Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu

Position of Event marketing in comunication mix
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá event marketingem a jeho synergií s dalšími nástroji komunikačního mixu. Cílem práce je zjistit, zda je event marketing využíván i v praxi a zda je kombinován i s jinými nástroji marketingového mixu . Zbývající část práce se zaměřuje na možnost vyhodnocení eventu, zjištění zpětné vazby a eventuální přínos event marketingu. Klíčová
Abstract:
This Bachelor Study analyses Event Marketing and its synergy with the other tools of communication mix. The goal of the Study is to investigate, if the Event Marketing is being applied in field at all, and if it is combined with other tools of marketing mix. On top of above mentioned, there is evaluation and effectivity calculation of the event and follow up, eventually return of investment for the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2010
Identifikátor: 13693

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2010
  • Vedoucí: Mgr. Eliška Kubíčková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠVAMBERKOVÁ, Božena. Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace