Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu – Bc. Božena ŠVAMBERKOVÁ
Bc. Božena ŠVAMBERKOVÁ
Bachelor's thesis
Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu
Position of Event marketing in comunication mix
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá event marketingem a jeho synergií s dalšími nástroji komunikačního mixu. Cílem práce je zjistit, zda je event marketing využíván i v praxi a zda je kombinován i s jinými nástroji marketingového mixu . Zbývající část práce se zaměřuje na možnost vyhodnocení eventu, zjištění zpětné vazby a eventuální přínos event marketingu. KlíčováAbstract:
This Bachelor Study analyses Event Marketing and its synergy with the other tools of communication mix. The goal of the Study is to investigate, if the Event Marketing is being applied in field at all, and if it is combined with other tools of marketing mix. On top of above mentioned, there is evaluation and effectivity calculation of the event and follow up, eventually return of investment for the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2010
Identifier:
13693
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2010
- Supervisor: Mgr. Eliška Kubíčková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠVAMBERKOVÁ, Božena. \textit{Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2010. Available from: https://theses.cz/id/zvrhrs/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠVAMBERKOVÁ, Božena. Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Event marketing – nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Dávid Stirber -
Event marketing a jeho místo v rámci marketingových komunikací
Kristýna Habermannová -
Event marketing a jeho efektivita
Adéla Babišová -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Event marketing
Šárka Hájková -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Alexandra Hainová -
Event Marketing – vyhodnocení eventu Porsche Česká republika s.r.o., divize SEAT
Martin Hampl -
Event marketing jako součást integrované marketingové komunikace
Jakub KOT