Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu – Bc. Božena ŠVAMBERKOVÁ
Bc. Božena ŠVAMBERKOVÁ
Bakalářská práce
Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu
Position of Event marketing in comunication mix
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá event marketingem a jeho synergií s dalšími nástroji komunikačního mixu. Cílem práce je zjistit, zda je event marketing využíván i v praxi a zda je kombinován i s jinými nástroji marketingového mixu . Zbývající část práce se zaměřuje na možnost vyhodnocení eventu, zjištění zpětné vazby a eventuální přínos event marketingu. KlíčováAbstract:
This Bachelor Study analyses Event Marketing and its synergy with the other tools of communication mix. The goal of the Study is to investigate, if the Event Marketing is being applied in field at all, and if it is combined with other tools of marketing mix. On top of above mentioned, there is evaluation and effectivity calculation of the event and follow up, eventually return of investment for the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2010
Identifikátor:
13693
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠVAMBERKOVÁ, Božena. Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Event marketing – nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Dávid Stirber -
Event marketing a jeho místo v rámci marketingových komunikací
Kristýna Habermannová -
Event marketing a jeho efektivita
Adéla Babišová -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Event marketing
Šárka Hájková -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Alexandra Hainová -
Event Marketing – vyhodnocení eventu Porsche Česká republika s.r.o., divize SEAT
Martin Hampl -
Event marketing jako součást integrované marketingové komunikace
Jakub KOT