Kooperace mezi podniky jako nástroj zvyšování jejich konkurenceschopnosti – Bc. Zdeněk Polášek
Bc. Zdeněk Polášek
Bachelor's thesis
Kooperace mezi podniky jako nástroj zvyšování jejich konkurenceschopnosti
Cooperation among companies as means of raising competitiveness
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Kooperace mezi podniky jako nástroj zvyšování jejich konkurenceschopnosti“, je zhodnocení celkové spolupráce mezi konkurenčními podniky. Nejprve budou představeny použité analýzy, které pak budou uplatněny v praxi na konkrétní podnik a jeho další rozvoj. V první části se budeme zaměřovat na teoretickou část. Je Zaměřena na organizace v tržním prostředí a jejich uspořádání …moreAbstract:
This bachelor thesis entitled "Cooperation among companies as a means of boosting their competitiveness" is aimed to appraise overall cooperation among competing enterprises. The thesis first presents performed analyses which will be applied in practice to a particular company and its further development. The first part includes the theoretical part dealing with organizations operating in the market …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/aqxsf/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 1. 2016
- Supervisor: doc. Ing. Ivan Hálek, CSc.
- Reader: Ing. Petr Smutný, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POLÁŠEK, Zdeněk. \textit{Kooperace mezi podniky jako nástroj zvyšování jejich konkurenceschopnosti}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2014. Available from: https://theses.cz/id/zw928b/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Analýza konkurenčního prostředí u vybrané firmy
Meruyert Akhmetova -
Využití porterova modelu v konkurenčním zpravodajství
Michal Struška -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Využití Porterova modelu v konkurenčním zpravodajství
Michal Struška -
Analýza vnějšího prostředí na zvoleném podniku.
Šárka Radová