Podnikatelský plán - full servisová reklamná agentúra – Miroslav Martvoň
Miroslav Martvoň
Master's thesis
Podnikatelský plán - full servisová reklamná agentúra
Podnikatelský plán mediální agentury
Anotácia:
Abstrakt Práce "Podnikatelský plán -- Full servisová reklamní agentura" se věnuje sestavení vize realizace projektu. V teoretické části se věnuji náčrtu činností uvnitř Full servisové reklamní agentury s odstupních zdrojů. Popisuji možnosti chování inzerenta při výběru, vyjednávání a odměňování práce agentury, její vnitřní strukturu, proces tvorby reklamního rozpočtu. Dále uvádím důvody pro využití …viacAbstract:
Business plan -- Full service advertising agency try to develop the basic vision of project realization. In theoretical part of paper I schedule the processes inside of the agency using available sources: the behavior of the client when choosing the agency, negotiation, rewarding, inner structure, process of creation of advertising budget. Also here is possible to find the reason for using of the services …viacAbstract:
Abstrakt Práca "Podnikateľský plán -- Full servisová reklamná agentúra" sa venuje zostaveniu vízie realizácie projektu. V teoretickej časti som sa venoval náčrtu činností vo vnútri Full servisovej reklamnej agentúry z dostupných zdrojov. V práci popisujem možnosti správania inzerenta pri výbere, vyjednávaní a odmeňovaní práce reklamnej agentúry, vnútornú štruktúru reklamnej agentúry, proces tvorby …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25037
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2010
- Vedúci: Ladislav Tyll
- Oponent: Sandra Kumorowski
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25037
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Příručka projektového managementu jako nástroj onboardingu v předmětu Komunikační agentura
Eliška Janáková -
Komunikační agentura a její role v propagační aktivitě projektů financovaných z fondů EU
Martin Kovařík -
Návrhy na změny v oblasti komerční komunikace ve firmě Wanted agency
Oleksandr Mozhaiev -
Marketingová komunikace cestovní agentury s hotely
Sabina Řehová -
Generační udržitelnost podnikání v regionální mediální a komunikační agentuře
Patrick Kamas -
A Business Plan for a Company Dealing with Commerce and Advertising
Pavla Náhlíková -
Podnikatelský plán (etické) marketingové společnosti
Matej Karaba -
MEDIÁLNÍ AGENTURA, JEJÍ STRUKTURA A ROLE PŘI TVORBĚ REKLAMÍCH KAMPANÍ
Natálie Půhoná