Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky – Ing. Igor Botlík
Ing. Igor Botlík
Bakalářská práce
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Communication as a key activity and tool for the development of customer relationships
Anotace:
Bakalářská práce je věnována především analýze a aplikaci nových marketingových instrumentů v prostředí výrobního podniku působícího v oblasti zdravotnictví. Důraz je kladen na pečlivý výběr inovativních komunikačních technologií, které s sebou moderní doba přináší, s cílem zdokonalení komunikace se zákazníky. V rámci realizace internetového obchodu („e-shopu“) je věnována pozornost rozboru jednotlivých …víceAbstract:
The bachelor thesis is mainly devoted to the analysis and the application of the new marketing instruments in the sphere of the manufacturing company operating in the health care. The emphasis is placed on a thorough selection of innovative communication technologies which the modern age brings, in order to improve communication with customers. Within the realization of e-commerce (“e-shop”) is the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/g1b6j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komplexní propagace produktů a značky ve firmě Baťa
Martin Vaněček -
Management in the Digital Age: How Technology Commands Business Strategy, Influences Customer Perception and Loyalty
Samuel Edozie Akaniro -
Detection of Issues in Drivers of Customer Perceived Value in the Software Business
Martin Michalik -
Inovace jako nástroj konkurenceschopnosti podniku
Ekaterina Terekhova -
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu produktu
Jakub Janíček -
Possibility of a Czech company doing business in China
Guancong Li -
Obchod a efektivní řízení obchodní činnosti ve firmě xy (možno i řízení zahraničního obchodu firmy )
Martin Štancl -
The Analysis of the Involvement of the Company into International Trade
Jiří Heřman