Motivace dospívajících k užívání internetových sociálních sítí – Vojtěch ŽERT
Vojtěch ŽERT
Bachelor's thesis
Motivace dospívajících k užívání internetových sociálních sítí
Adolescents' Motivations for Social Network Usage
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje internetovým sociálním sítím, jejichž nejčastějšími uživa-teli jsou dospívající. Teoretická část práce se zabývá problematikou motivace lidského chování a charakteristikou vývojové etapy dospívání. Charakterizuje též internetové pro-středí a sociální sítě. Cílem výzkumné části práce je ozřejmit motivy dospívajících k užívání těchto sítí, a dále pak zjistit, zda existují rozdíly …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on Internet social networks, most frequently used by adolescents. Theoretical part of the thesis looks into motivation of human behavior pro-blematics and characteristics of adolescent period, describes Internet environment and so-cial networks. Target of the research part is clarification of adolescents´ motives to use Internet social networks related to age and gender …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2012
Accessible from:: 4. 5. 2012
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŽERT, Vojtěch. Motivace dospívajících k užívání internetových sociálních sítí. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Sociální síť Instagram a možnosti jejího využití v marketingové komunikace podniku
Valeriia SHVEDIK -
Identita, komunikace a sociální sítě
Jan Rigó -
Internetové sociální sítě a žáci základní školy
Dominika Rouhová -
Chování žáků 5. ročníku v kyberprostoru: sociální sítě, seznamování, nahota a krizová situace
Anna Zemanová -
Internetove socialni site a jejich vyuziti v oblasti marketingu
Jiří Tabáček