Bc. Linda Valešová

Bachelor's thesis

Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje

Online Marketing as a support channel in sales
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá a poukazuje na klíčové body a specifika využití online marketingu v oboru pohostinství a gastronomie. V teoretické části této práci poukážeme na rozdíly mezi klasickým marketingem a online marketingem, jeho základními, ale také novými formami, jeho uplatněním a charakteristikami. Praktická část bakalářské práce se zaměřuje na společnost JLV, a.s. a poukáže na skutečnost …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the key points and specifics of the use of online marketing in the field of hospitality and gastronomy. The theoretical part will explain the differences between the traditional marketing and the online marketing, its new forms, applications and characteristics. The practical part will focus on the company JLV, a.s. with the aim to show that public catering businesses …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2018
  • Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Reader: Mgr. Pavel Kotyza

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní