Zaměření a výskyt školních poradenských pracovišť na základních školách v kraji Vysočina – Bc. Alexandra Maňurová
Bc. Alexandra Maňurová
Master's thesis
Zaměření a výskyt školních poradenských pracovišť na základních školách v kraji Vysočina
Focus on the existence of school advisory workplaces at elementary schools within the Vysočina region
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá výskytem a zaměřením školních poradenských pracovišť v kraji Vysočina. Cílem této práce bylo poukázat na úspěšnost využití školního poradenského pracoviště a odborného speciálně pedagogického vzdělání pedagogů ze strany ředitele školy, rodičů a postižených dětí. Přítomnost speciálního pedagoga přímo na škole, okamžitá odborná pomoc a následující péče je velkým přínosem nejen …viacAbstract:
This thesis deals with the incidence and scope of school advisory offices in the region. The aim of this study was to show the percentage utilization of school advisory department of special education and vocational special education teachers from the headmaster, parents and disabled children. The presence of a special needs teacher at school, immediate technical assistance and subsequent care is a …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qqn2j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 5. 2011
- Vedúci: PhDr. Dana Brožová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education for Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Kateřina Bártová -
Metoda aktivního naslouchání při práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Martina SVOBODOVÁ -
Rozvoj potenciálu žáků se speciálně vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit
Daniel Antonín Zelinka -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Pohľad asistentov pedagóga na inkluzívne vzdelávanie žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami na základných školách v Slovenskej republike
Bronislava Melcerová