Metody výuky cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení na brněnských základních školách – Bc. Lucie Matuchová
Bc. Lucie Matuchová
Diplomová práce
Metody výuky cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení na brněnských základních školách
Contemporary education of foreign language by pupils with specific learning disorders at primary school in Brno
Anotace:
Tato diplomová práce je věnována problematice specifických poruch učení, a to hlavně v souvislosti s výukou cizích jazyků u žáků s těmito obtíži. Práce je zaměřené na metody a formy výuky, které využívají učitelé na zakláních školách, popř. na víceletém gymnáziu. První kapitola práce popisuje teoretická východiska specifických poruch učení, druhá je věnována možnostem vzdělávání žáků se SPU a třetí …víceAbstract:
The thesis is aimed at specific learning disorders in relation to foreign language learning and teaching. It concentrates on methods and forms that are used by teachers at primary schools and eight-year/six-year secondary school (Gymnasium). The first chapter describes theoretical basis of specific learning disorders, the second aims at learning possibilities of pupils with these disorders and the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vc0a1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2010
- Vedoucí: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MATUCHOVÁ, Lucie. \textit{Metody výuky cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení na brněnských základních školách}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/zx9tmw/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství speciální pedagogiky pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Metodická a určovací pomůcka pro odběr, mikroskopování a určování sinic a řas pro žáky základních škol
Michaela Pohorská -
Metody a organizační formy prvopočátečního čtení na základních školách
Kateřina Svobodová -
Metody a formy distanční výuky ve výtvarném oboru na Základních uměleckých školách
Erika Houserová -
Současné formy a metody vzdělávání zaměstnanců ve výrobním sektoru a jejich využívání z hlediska motivace zaměstnanců
Adéla Lebová -
Metody a formy práce využívané ve výuce čtení a psaní v první a druhé třídě základní školy.
Petra HADRAVOVÁ -
Metody a formy práce s žáky se specifickými poruchami učení na 1. a 2. stupni základní školy
Petra CETKOVSKÁ -
Metody a formy dějepisné výuky a jejich aplikace na druhém stupni základních škol na Kolínsku
Tereza Švarcová -
Pedagogická práce se žáky 9. ročníku s ADHD - výukové metody a formy a jejich efektivita
Nela Zemanová