Ing. Tereza Hanzlíčková

Bakalářská práce

Analýza komunikace značky Kofola u příležitosti 50. výročí se zaměřením na TV kampaň

Analysis of Kofola brand communications to its 50th anniversary focusing on the TV campaign
Anotace:
Má bakalářská práce je věnována značce Kofola a její marketingové komunikaci u příležitosti 50. výročí. Tato kampaň byla oproti předcházejícím kampaním v mnoha ohledech výjimečná. Vedle velmi zajímavého zpracování zde důležitou roli sehrála stavba komunikačního mixu, ve kterém významný podíl zaujala podpora prodeje. U značky, která si dobyla pozici silného hráče pomocí silných a emotivních příběhů …více
Abstract:
My bachelor thesis is dedicated to Kofola brand and the marketing communication activities connected to its fiftieth anniversary. This campaign was unique in many respects. In addition to its attractive execution, the choice of communication mix was a lot wider than usual. Sales promotion gained significant role in this case. In connection to a brand, which had conquered the market thanks to powerful …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní