Analýza komunikace značky Kofola u příležitosti 50. výročí se zaměřením na TV kampaň – Ing. Tereza Hanzlíčková
Ing. Tereza Hanzlíčková
Bachelor's thesis
Analýza komunikace značky Kofola u příležitosti 50. výročí se zaměřením na TV kampaň
Analysis of Kofola brand communications to its 50th anniversary focusing on the TV campaign
Anotácia:
Má bakalářská práce je věnována značce Kofola a její marketingové komunikaci u příležitosti 50. výročí. Tato kampaň byla oproti předcházejícím kampaním v mnoha ohledech výjimečná. Vedle velmi zajímavého zpracování zde důležitou roli sehrála stavba komunikačního mixu, ve kterém významný podíl zaujala podpora prodeje. U značky, která si dobyla pozici silného hráče pomocí silných a emotivních příběhů …viacAbstract:
My bachelor thesis is dedicated to Kofola brand and the marketing communication activities connected to its fiftieth anniversary. This campaign was unique in many respects. In addition to its attractive execution, the choice of communication mix was a lot wider than usual. Sales promotion gained significant role in this case. In connection to a brand, which had conquered the market thanks to powerful …viacKľúčové slová
Analýza cílová skupina Kofola komunikační mix marketingová komunikace podpora prodeje pozice značky na trhu případová studie reklama televizní reklama značka. Advertising analysis brand case study communication mix marketing communications positioning sales promotion target group television advertising.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mkx9f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
- Vedúci: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Marketingová komunikace uplatňovaná pro komunikaci vakcíny proti onemocnění COVID-19 veřejnosti
Michaela Srbková -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Jakub Kureš -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Denisa Kronusová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček -
Marketingová komunikace výrobků značky G21
Michaela Šídlová