Plánování marketingové strategie firmy – Mgr. Oldřich Kachyňa
Mgr. Oldřich Kachyňa
Master's thesis
Plánování marketingové strategie firmy
Planning of Firm Marketing Strategy
Anotácia:
Marketing je proces plánování a naplňování koncepce, hodnocení, propagace a distribuce myšlenek, výrobků a služeb, který směřuje ( jako celek) vůči realizaci výměny výrobků, uspokojení potřeb jednotlivců a organizací. Marketing zahrnuje veškeré aktivity spojené s identifikací konkrétních potřeb a požadavků cílové skupiny zákazníků, cílového trhu a poté uspokojování těchto potřeb lépe, než to dělají …viacAbstract:
Marketing is a process of planning and of implementation of the concept, evaluation, promotion, and distribution of ideas which is as a whole headed to the exchange of goods, satisfaction of needs of individuals and organizationsA successfull marketing requires the understanding of the customer's needs, demands, and interests. Marketing planning is a process of first evaluating the internal and external …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 7. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/smjtp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2006
- Vedúci: doc. Ing. Jiří Blažek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasaryk University
Faculty of LawMaster programme / odbor:
Law and Legal Science / Law
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové plánování firmy Svět z dronu a strategie reklamních kampaní pro její digitální marketing
Vladimír Merta -
Komunikační strategie vybraného podniku
Eva Pavlíková -
Plánování značky Galbani a nastavení strategií pro její digitální marketing
Jan Eršek -
Strategický marketing včetně projektové studie
Gabriela Ondračková -
Control Strategy Synthesis for Path Planning under Temporal Constraints
Mária Svoreňová -
Case study of Coca Cola and its strategy in the Russian Market
Maria Shkurenko -
Marketing Strategy for Large Enterprise
Riyas Kuniyil -
The Development of a Succession Planning Strategy for a Family-owned Business
Martin KRATOCHVÍL