Mgr. Oldřich Kachyňa
Master's thesis
Plánování marketingové strategie firmy
Planning of Firm Marketing Strategy
Abstract:
Marketing je proces plánování a naplňování koncepce, hodnocení, propagace a distribuce myšlenek, výrobků a služeb, který směřuje ( jako celek) vůči realizaci výměny výrobků, uspokojení potřeb jednotlivců a organizací. Marketing zahrnuje veškeré aktivity spojené s identifikací konkrétních potřeb a požadavků cílové skupiny zákazníků, cílového trhu a poté uspokojování těchto potřeb lépe, než to dělají …moreAbstract:
Marketing is a process of planning and of implementation of the concept, evaluation, promotion, and distribution of ideas which is as a whole headed to the exchange of goods, satisfaction of needs of individuals and organizationsA successfull marketing requires the understanding of the customer's needs, demands, and interests. Marketing planning is a process of first evaluating the internal and external …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 7. 2006
Identifier:
https://is.muni.cz/th/smjtp/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 9. 2006
- Supervisor: doc. Ing. Jiří Blažek, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasaryk University
Faculty of LawMaster programme / field:
Law and Legal Science / Law
Theses on a related topic
-
Marketingové plánování firmy Svět z dronu a strategie reklamních kampaní pro její digitální marketing
Vladimír Merta -
Komunikační strategie vybraného podniku
Eva Pavlíková -
Plánování značky Galbani a nastavení strategií pro její digitální marketing
Jan Eršek -
Strategický marketing včetně projektové studie
Gabriela Ondračková -
Control Strategy Synthesis for Path Planning under Temporal Constraints
Mária Svoreňová -
Case study of Coca Cola and its strategy in the Russian Market
Maria Shkurenko -
Marketing Strategy for Large Enterprise
Riyas Kuniyil -
The Development of a Succession Planning Strategy for a Family-owned Business
Martin KRATOCHVÍL