Mgr. Oldřich Kachyňa

Master's thesis

Plánování marketingové strategie firmy

Planning of Firm Marketing Strategy
Abstract:
Marketing je proces plánování a naplňování koncepce, hodnocení, propagace a distribuce myšlenek, výrobků a služeb, který směřuje ( jako celek) vůči realizaci výměny výrobků, uspokojení potřeb jednotlivců a organizací. Marketing zahrnuje veškeré aktivity spojené s identifikací konkrétních potřeb a požadavků cílové skupiny zákazníků, cílového trhu a poté uspokojování těchto potřeb lépe, než to dělají …more
Abstract:
Marketing is a process of planning and of implementation of the concept, evaluation, promotion, and distribution of ideas which is as a whole headed to the exchange of goods, satisfaction of needs of individuals and organizationsA successfull marketing requires the understanding of the customer's needs, demands, and interests. Marketing planning is a process of first evaluating the internal and external …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 7. 2006

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 9. 2006
  • Supervisor: doc. Ing. Jiří Blažek, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Právnická fakulta