Zhodnocení konkurenceschopnosti maloobchodní firmy – Lenka Horňáčková
Lenka Horňáčková
Bakalářská práce
Zhodnocení konkurenceschopnosti maloobchodní firmy
Competitiveness Evaluation of a Retail Company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením konkurenceschopnosti vybrané maloobchodní firmy, která prodává drogistické zboží, parfémy, barvy, laky a technickou chemii. Tato práce je rozdělená do dvou částí. Teoretická část vymezuje základní pojmy a metody konkurenceschopnosti jako PEST analýza, Porterova analýza pěti konkurenčních sil, SWOT analýza a finanční analýza. V praktické části jsou jednotlivé metody …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the evaluation of the competitiveness of a selected retail company that sells drugstore goods, perfumes, paints, varnishes and technical chemistry. This work is divided into two parts. The theoretical part defines the basic concepts and methods of competitiveness such as PEST analysis, Porter's analysis of five competitive forces, SWOT analysis and financial analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146984
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
- Vedoucí: Zuzana Stefanovová
- Oponent: Hana Bartková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová