Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market – Dhruvin Chandrakant Panchal
Dhruvin Chandrakant Panchal
Diplomová práce
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Anotace:
Analýza využití řízení vztahů se zákazníky na indickém trhu vysvětluje a objasňuje, jak je CRM na indickém trhu vnímáno z pohledu B2B firem. Zahrnuje použití, implementaci, spokojenost, řadu nástrojů, překážek a úspěch v různých podnicích využívajících CRM. Posláním CRM je pomáhat indickým podnikům při prodeji prostřednictvím udržování vztahů se zákazníky a navazováním kontaktů s novými zákazníky, …víceAbstract:
The utilization analysis of customer relationship management in the Indian market explains and clarifies what CRM is in the Indian market from the standpoint of the B2B market. It covers CRM's uses, implementation, satisfaction, numerous tools, barriers, and success in various businesses. CRM's mission is to assist Indian enterprises' sales by keeping relationships with customers and connecting with …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/151585
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2023
- Vedoucí: Markéta Zajarošová
- Oponent: Petr Prešnajder
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PANCHAL, Dhruvin Chandrakant. \textit{Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/zxu3wa/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane -
Analýza řízení vztahů s vybranými zákazníky ve společnosti AVON Cosmetics, spol. s. r. o.
Adéla Dutková