Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market – Dhruvin Chandrakant Panchal
Dhruvin Chandrakant Panchal
Master's thesis
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Abstract:
Analýza využití řízení vztahů se zákazníky na indickém trhu vysvětluje a objasňuje, jak je CRM na indickém trhu vnímáno z pohledu B2B firem. Zahrnuje použití, implementaci, spokojenost, řadu nástrojů, překážek a úspěch v různých podnicích využívajících CRM. Posláním CRM je pomáhat indickým podnikům při prodeji prostřednictvím udržování vztahů se zákazníky a navazováním kontaktů s novými zákazníky, …moreAbstract:
The utilization analysis of customer relationship management in the Indian market explains and clarifies what CRM is in the Indian market from the standpoint of the B2B market. It covers CRM's uses, implementation, satisfaction, numerous tools, barriers, and success in various businesses. CRM's mission is to assist Indian enterprises' sales by keeping relationships with customers and connecting with …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/151585
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2023
- Supervisor: Markéta Zajarošová
- Reader: Petr Prešnajder
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PANCHAL, Dhruvin Chandrakant. \textit{Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2023. Available from: https://theses.cz/id/zxu3wa/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme:
Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane -
Analýza řízení vztahů s vybranými zákazníky ve společnosti AVON Cosmetics, spol. s. r. o.
Adéla Dutková