Kristýna SVĚTNICKÁ
Bachelor's thesis
Manipulační techniky v reklamě
Manipulation through advertising
Abstract:
Tato bakalářská práce má za cíl přiblížit čtenáři fungování a význam masmédií a reklamy pro moderní společnost. Vymezuje základní pojmy jako masmédia, komunikace a reklama. Zkoumá základní druhy masmédií, které reklama využívá. Popisuje různé reklamní manipulační techniky a zkoumá,jaké účinky mají tyto techniky na veřejnost v různých druzích masmédií. Na vzorku 153 respondentů je pak při dotazníkovém …moreAbstract:
The aim of this thesis is to familiarize the reader with the functioning and importance of mass media and advertising for modern society. It defines basic terms like mass media, communication and advertising. It describes various manipulation techniques in advertising and explores their effects on population in various types of mass media. By using a method of questionaire I realized a research about …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Marek Schneider, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SVĚTNICKÁ, Kristýna. Manipulační techniky v reklamě. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Philology / -Aj-Zsv Bc
Theses on a related topic
-
Manipulace ve vzdělávání žáků základních škol
Tomáš Daněk -
Komunikace a vlivy nových náboženských hnutí v ČR
Marek ADAMÍK -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka -
Reklama na umění, umění v reklamě
Pavlína Fiala -
Reklama na sociálních sítích zaměřená na děti
Kamila Bartoňová