Inkluze žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základních školách waldorfských – Bc. Petra Górná
Bc. Petra Górná
Diplomová práce
Inkluze žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základních školách waldorfských
Inclusion of pupils with special letniny needs in Waldorf elementary
Anotace:
Diplomová práce „Inkluze žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základních školách waldorfských“ podává přehled možností vzdělávání žáků s postižením, popisuje a charakterizuje jednotlivé typy alternativních škol s bližším zaměřením na waldorfskou pedagogiku. Praktická část vychází z dotazníkového šetření a z rozhovorů s pedagogy zkoumané základní školy waldorfské. Zabývá se integrací žáků se …víceAbstract:
This thesis on "The inclusion of pupils with special educational needs in Waldorf primary schools" outlines the educational opportunities of students with disabilities; describes and characterizes the different types of alternative schools with a particular focus on Waldorf pedagogy. The practical part of the thesis is based on a questionnaire survey and interviews with teachers surveyed at the Waldorf …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cjvkf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2015
- Vedoucí: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ