Open source ERP pro malé a střední firmy – Bc. Jakub Kopecký
Bc. Jakub Kopecký
Master's thesis
Open source ERP pro malé a střední firmy
Open source ERP for small and medium companies
Abstract:
This diploma thesis describes the basic concepts of ERP and open source. It deals with the theory of open source ERP implementation in small and medium businesses. It compares and evaluates selected open source ERP. The practical part is specific project implementation along with project documentation.Abstract:
Táto diplomová práca popisuje základné pojmy týkajúce sa ERP a open source. Zaoberá sa teóriou implementácie open source ERP v malých a stredných firmách. Porovnáva a hodnotí vybrané open source ERP. Praktickú časť predstavuje projekt konkrétnej implementácie spolu s projektovou dokumentáciou.
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xsrgl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2012
- Vedúci: RNDr. Jaroslav Ráček, Ph.D.
- Oponent: Ing Martin Toncar
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / odbor:
Applied Informatics / Service Science, Management and Engineering
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík