Specifika reklamy zaměřené na žáky základních škol – Jakub SLAVÍČEK
Jakub SLAVÍČEK
Bachelor's thesis
Specifika reklamy zaměřené na žáky základních škol
The specifics of advertising for elementary school students
Abstract:
Teoretická část začíná reklamou a jejím postavením v marketingu. V další části zmiňuji kromě reklamy také jiné dostupné nástroje, které slouží k propagaci služeb či produktů (sponzoring, PR). Nejvíce je v teoretické části věnováno samotné reklamě a tomu, kde se všude může člověk s reklamou setkat (TV, internet, rozhlas) a jak reklamy působí na uživatele z psychologického hlediska. V dalších kapitolách …moreAbstract:
The theoretical part starts with advertising and its position in marketing. In the next part I mention other available tools besides advertising that serve to promote services or products (sponsorship, PR...). Most of the theoretical part is devoted to advertising itself and wherever one can encounter advertising (TV, internet, radio...) and how advertising affects users from a psychological point …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 6. 2024
Thesis defence
- Supervisor: prof. Mgr. Kamil Kopecký, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SLAVÍČEK, Jakub. Specifika reklamy zaměřené na žáky základních škol. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Czech language and literature: teaching focus maior / ČJLma-ITmi
Theses on a related topic
-
Komunikační nástroje Fakulty technologické a jejich vliv na image
Šárka Michalíková -
Nástroje Public Relations a jejich vliv na image firem v IT prostředí
Michaela Gavendová -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Vladimir Arsentyev -
Vliv marketingu na změnu poptávky po produktu
Ekaterina Miloserdova -
Vliv sociálních sítí na proměny slovní zásoby u mladých lidí
Matěj Peterka -
Vliv marketingu na změnu poptávky po produktu
Ladislav Květoň -
Vliv reklamy na školní děti
Jan Kostka -
Vliv Covid-19 na marketingovou komunikaci
Anna Erteltová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights