Specifika reklamy zaměřené na žáky základních škol – Jakub SLAVÍČEK
Jakub SLAVÍČEK
Bakalářská práce
Specifika reklamy zaměřené na žáky základních škol
The specifics of advertising for elementary school students
Anotace:
Teoretická část začíná reklamou a jejím postavením v marketingu. V další části zmiňuji kromě reklamy také jiné dostupné nástroje, které slouží k propagaci služeb či produktů (sponzoring, PR). Nejvíce je v teoretické části věnováno samotné reklamě a tomu, kde se všude může člověk s reklamou setkat (TV, internet, rozhlas) a jak reklamy působí na uživatele z psychologického hlediska. V dalších kapitolách …víceAbstract:
The theoretical part starts with advertising and its position in marketing. In the next part I mention other available tools besides advertising that serve to promote services or products (sponsorship, PR...). Most of the theoretical part is devoted to advertising itself and wherever one can encounter advertising (TV, internet, radio...) and how advertising affects users from a psychological point …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Mgr. Kamil Kopecký, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SLAVÍČEK, Jakub. Specifika reklamy zaměřené na žáky základních škol. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání / Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání / Informační technologie se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační nástroje Fakulty technologické a jejich vliv na image
Šárka Michalíková -
Nástroje Public Relations a jejich vliv na image firem v IT prostředí
Michaela Gavendová -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Vladimir Arsentyev -
Vliv marketingu na změnu poptávky po produktu
Ekaterina Miloserdova -
Vliv sociálních sítí na proměny slovní zásoby u mladých lidí
Matěj Peterka -
Vliv marketingu na změnu poptávky po produktu
Ladislav Květoň -
Vliv reklamy na školní děti
Jan Kostka -
Vliv Covid-19 na marketingovou komunikaci
Anna Erteltová
Název
Vložil
Vloženo
Práva