Jiří Erben
Master's thesis
Marketing strategy
Marketing strategy
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřená na analyzování současné situace společnosti EL-PROM s. r. o. Cílem této práce je identifikovat interní a externí prostředí vybrané společnosti a tyto prostředí detailně analyzovat. Interní prostředí zvolené firmy bylo analyzováno pomocí analýzy marketingového mixu. Pro analýzu vnějšího prostředí byla použita marketingová metoda PEST analýza. Na základě získaných informací …moreAbstract:
This diploma thesis focuses on analyzing the market situation of EL-PROM s. r. o., the company selected for this research. The aim of this thesis is to identify and give detailed evaluation of the external and internal environment of the chosen company. The firm's marketing mix was analyzed to gain knowledge about the internal environment. To analyze the external environment of the company the PEST …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Miroslav Mimra, Ph.D.
- Reader: Petr Šařec, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Technická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of EngineeringMaster programme / field:
Technology and Environmental Engineering / Technology and Environmental Engineering
Theses on a related topic
-
Design of security strategy of selected (web) application
Imran Ihsan Butt -
Design of security strategy of selected (web) application
Muhammad Usman -
Model of design principles for the definition of data for the consistency of evaluation in Enterprise Governance of IT
Christian Hitz -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Obsahový marketing ve veřejných knihovnách a návrh obsahové strategie pro knihovnu Na Křižovatce
Lenka Kupková -
Zhodnocení ekonomického vývoje a návrh finanční strategie podniku společnosti CRS Marketing s.r.o.
Gabriela Hrušková -
Návrh strategie obsahového marketingu pro firmu Lidl
Pavla Jurůtková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights