Jiří Erben
Master's thesis
Marketing strategy
Marketing strategy
Anotácia:
Tato diplomová práce je zaměřená na analyzování současné situace společnosti EL-PROM s. r. o. Cílem této práce je identifikovat interní a externí prostředí vybrané společnosti a tyto prostředí detailně analyzovat. Interní prostředí zvolené firmy bylo analyzováno pomocí analýzy marketingového mixu. Pro analýzu vnějšího prostředí byla použita marketingová metoda PEST analýza. Na základě získaných informací …viacAbstract:
This diploma thesis focuses on analyzing the market situation of EL-PROM s. r. o., the company selected for this research. The aim of this thesis is to identify and give detailed evaluation of the external and internal environment of the chosen company. The firm's marketing mix was analyzed to gain knowledge about the internal environment. To analyze the external environment of the company the PEST …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Miroslav Mimra, Ph.D.
- Oponent: Petr Šařec, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Technická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of EngineeringMaster programme / odbor:
Technology and Environmental Engineering / Technology and Environmental Engineering
Práce na příbuzné téma
-
Design of security strategy of selected (web) application
Imran Ihsan Butt -
Design of security strategy of selected (web) application
Muhammad Usman -
Model of design principles for the definition of data for the consistency of evaluation in Enterprise Governance of IT
Christian Hitz -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Obsahový marketing ve veřejných knihovnách a návrh obsahové strategie pro knihovnu Na Křižovatce
Lenka Kupková -
Zhodnocení ekonomického vývoje a návrh finanční strategie podniku společnosti CRS Marketing s.r.o.
Gabriela Hrušková -
Návrh strategie obsahového marketingu pro firmu Lidl
Pavla Jurůtková
Názov
Vložil
Vložené
Práva