Jiří Erben

Master's thesis

Marketing strategy

Marketing strategy
Anotácia:
Tato diplomová práce je zaměřená na analyzování současné situace společnosti EL-PROM s. r. o. Cílem této práce je identifikovat interní a externí prostředí vybrané společnosti a tyto prostředí detailně analyzovat. Interní prostředí zvolené firmy bylo analyzováno pomocí analýzy marketingového mixu. Pro analýzu vnějšího prostředí byla použita marketingová metoda PEST analýza. Na základě získaných informací …viac
Abstract:
This diploma thesis focuses on analyzing the market situation of EL-PROM s. r. o., the company selected for this research. The aim of this thesis is to identify and give detailed evaluation of the external and internal environment of the chosen company. The firm's marketing mix was analyzed to gain knowledge about the internal environment. To analyze the external environment of the company the PEST …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Miroslav Mimra, Ph.D.
  • Oponent: Petr Šařec, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Technická fakulta
 
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Theses zzoddz zzoddz/2
10. 4. 2015
Složky
Soubory
Mach, J.
10. 4. 2015
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.