Bc. Lucie Hajdová

Diplomová práce

Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace Tanečního klubu Olymp Olomouc

The Project of Improvement of Current Situation of Marketing Communication in Dance Club Olymp Olomouc
Anotace:
Diplomová práce se zabývá zlepšením současného stavu marketingové komunikace Tanečního klubu Olymp Olomouc. Jejím hlavním cílem byla propagace a následné zvýšení povědomí o tanečním klubu u veřejnosti a potenciálních tanečníků. Práce se skládala z teoretické a praktické části. Cílem teoretické části bylo vypracování literární rešerše zaměřené především na oblast marketingové komunikace a následná tvorba …více
Abstract:
The main aim of the Master´s thesis is to improve the marketing communication of the Dance Club Olymp Olomouc in order to promote the dance club and increase of aware-ness of the dance club among the public and potential dancers. The thesis was composed of a theoretical and a practical part. The theoretical part is aimed at the research of marketing communication strategies and serves as the basis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hajdová, Lucie. Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace Tanečního klubu Olymp Olomouc. Zlín, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe