Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
cosmetic marketKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Consumer Behavior Analysis on the Cosmetic Salons Market
(Kira Karataeva)2019, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/138641 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Algorithms of the popular Social Media platforms: opportunities in the cosmetic industry
(Irena Hakobyan)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90943 | Information Systems Management / | Práce na příbuzné téma
Czech customer´s purchasing behaviour at the market of cosmetics
(Martina Ropická)2016, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//cp4hib// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Analyse des deutschen und slowakischen Marktes für Natur- und Biokosmetik für Jugendliche
(Simona PIESECKÁ)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//6xkgl8// | Filologie / Němčina ve sféře podnikání | Práce na příbuzné téma
Ideal Female Beauty in Noun Phrases in Cosmetic Advertising for Afro-American Women
(Markéta Rozmarová)2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/pyvb8/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Analýza nákupného rozhodovacieho procesu na trhu dekoratívnej kozmetiky
(Tatiana Poláková)2019, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/141985 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza vnímání značky na trhu dekorativní kosmetiky
(Michaela Lukášová)2021, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/143484 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Influencer marketing v prostředí kosmetického trhu
(Liana Sokačová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80540 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující spotřební chování na kosmetickém trhu v ČR
(Tereza Krajdlová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76982 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Komparace přístupu podnikání společnosti Mary Kay na Evropském a Asijském kosmetickém trhu
(Klára Ondrušková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76423 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma