Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
komercni znackaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Art branding: Umělec jako značka
(Michaela Coufalová)2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/j5k4x/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Význam značky pro komerční úspěšnost produktu na příkladu automobilového průmyslu a značky Škoda Auto
(Martina Drábková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71723 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Komerční komunikace značky Staropramen, komparace České republiky a Ruské federace
(Alena Hlubučková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/41434 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Fundamentální analýza akcie Komerční banky a.s.
(Vojtěch Marek)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/28762 | Finance a účetnictví / Finance | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace luxusních značek (na příkladu značky Bomma)
(Tereza Šťastná)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/74996 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Marketingové komunikace Komerční banky a. s.
(Veronika LANGEROVÁ)2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//8wusko// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingové komunikace Komerční banky a. s.
(Veronika LANGEROVÁ)2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//l22bf5// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Postavení privátní značky obchodního řetězce
(Lucie ŠEFČÍKOVÁ)2020, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//mkfgfg// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Značka, logo a ochranná známka - jejich význam,způsob tvorby a využití v praxi komerčních subjektů
(Jiří GRAČKA)2006, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//xla46o// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikační a produktová politika Komerční banky,a.s. zaměřená na studenty jako cílovou skupinu
(Jana Petříková)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/54504 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma