Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
mediamixKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Digitální a tématické TV stanice v ČR a jejich předpoklady budoucího vývoje
(Milan Klugar)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pfbcz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza mediální strategie neziskové organizace
(Pavla Čechová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/33624 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň
(Michal Poláček)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ctkkq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
(Aleš Láník)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jpzv1/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Tvorba mediální stategie
(Karolína Pleštilová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/b8wy5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
(Aleš Láník)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wutqb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Tvorba mediální strategie
(Darina Šeborová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bssh5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Plánování marketingové komunikace
(Lenka Maureryová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mn48n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma