Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Lyžařská školaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Podnikatelský plán lyžařské školy
(Kristýna Vanišová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/klj0e/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Analýza spokojenosti klientů s řízením a organizací lyžařské školy pro děti a mládež
(Adéla Jurásková)2020, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/139780 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Marketing a analýza spokojenosti zákazníků vybraného podniku
(Valentýna Zamastilová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83292 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Personální marketing podniku
(Libuše Benešová)2020, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//27htsf// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika | Práce na příbuzné téma
Spokojenost zaměstnanců v rámci interního marketingu
(Aneta Teichmannová)2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/eraoo/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Hodnocení kvality služeb s využitím metody SERVQUAL
(Krystian Gałuszka)2024, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/p70nb/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Aplikace modelu SERVQUAL na měření kvality vybraného hotelu
(Andrea Obručníková)2018, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/udthw/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Hodnocení kvality služeb s využitím metody SERVQUAL
(Jiří Niemczyk)2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/n1iew/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
SPOKOJENOST ZÁKAZNÍKA VYBRANÉ FIRMY NA ZÁKLADĚ METODY SERVQUAL
(Dieu Linh Nguyenová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/70376 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Komparace metody SERVQUAL a on-line referencí ve sledování spokojenosti hotelového hosta
(Lucie PETŘÍKOVÁ)2015, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//yjnt2h// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma