Řízení spokojenosti zákazníků ve společnosti Kartáče Souček, s.r.o. – Bc. Jan Souček
Bc. Jan Souček
Diplomová práce
Řízení spokojenosti zákazníků ve společnosti Kartáče Souček, s.r.o.
Customer Relationship Management in Enterprise Kartáče Souček, s.r.o.
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Kartáče Souček, s.r.o. Teoretická část je zaměřena na výklad základních pojmů z oblasti CRM (Customer Relationship Management). Praktická část se koncentruje na dotazníkové šetření spokojenosti stávajících zákazníků firmy Kartáče Souček, s.r.o. Získaná data z dotazníkového průzkumu byla pouţita pro návrh změny ve firmě. Na závěr …víceAbstract:
Graduation thesis is focused on Customer relationship management in enterprise Kartáče Souček, s.r.o. Theoretical part of this thesis is related with basic concept of CRM. Practical part of this graduation thesis is concentrated on Questionnaire research among existing customers enterprise Kartáče Souček, s.r.o. Obtained data from survey were used for change recommendation in company. Last part is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Souček, Jan. Řízení spokojenosti zákazníků ve společnosti Kartáče Souček, s.r.o.. Pardubice, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
CRM (Customer Relationship Management) jako konkurenční výhoda organizace.
Ondřej Kubáček -
CRM and other ways how to develop the relationship with the costumer
Gizem Beytut -
Analýza CRM (Customer Relationship Management), jeho úloha a využití v praxi
Barbora Vitkajová -
Customer Relationship Management (CRM) jako konkurenční výhoda firmy
Dominika Václavková -
Analýza a srovnání Dynamics CRM 4.0 a 2011 s Dynamics CRM Online
Jan Štosek -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
CRM - Customer Relationship Management v podniku DELIMAX, a.s.
Ladislav HYNEK -
CRM - Customer Relationship Management ve vybrané organizaci a jeho zhodnocení
Vlastimil CIGOŠ