Osmileté gymnázium v kariérní cestě nadané mládeže – Mgr. Pavla Kašíková
Mgr. Pavla Kašíková
Bakalářská práce
Osmileté gymnázium v kariérní cestě nadané mládeže
The Eight-Year Gymnasium in the Career Path of Talented Youth
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá rolí osmiletého gymnázia v životě nadané mládeže. Předkládá klady a zápory osmiletých gymnázií, srovnává různé názory na studium osmiletého gymnázia, poukazuje na rozdíly ve vzdělávání na druhém stupni ZŠ a na nižším stupni gymnázia. Jejím cílem je podat ucelený přehled o dané problematice, který dodnes v podstatě chybí. Mimo obecně laděné teoretické části má práce i část …víceAbstract:
This bachelor’s thesis deals with the role of eight-year gymnasiums in the life of talented youth. It presents the pros and cons of eight-year gymnasiums, compares various opinions on studying in eight-year gymnasiums, points out the differences between the education in upper primary schools and lower eight-year gymnasium. Its aim is to provide a comprehensive overview of the issue which is still practically …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dh537/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
- Vedoucí: doc. PhDr. Libor Hřebíček, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Motivace žáků 5. tříd k přechodu na víceleté gymnázium
Anežka Kamrlová -
Přechod ze základní školy na víceleté gymnázium očima žáků víceletých gymnázií
Tereza Maňáková -
Základní algebraické poznatky o polynomech a využití učiva o polynomech na víceletém gymnáziu
Petra Svobodníková -
Motivace žáků 5. tříd k přechodu na víceleté gymnázium
Anežka Kamrlová -
Přechod žáků ze základní školy na osmileté gymnázium
Barbora Žďárská -
The need of bridging the ELT gap between Pre-school and Primary school education
Markéta Hulánová -
Spolupráce mateřské a základní školy aneb Trochu jiná cesta do školy. Co-operation of nursery school and primary school or Another way how to get to school.
Michaela MAŠATOVÁ -
Assessing Writing of Dyslexic Learners at Primary School
Josef Dastych