Optimizing the Return on Investment for Google Adwords in B2B companies applied to the North American Market – Ing. Iveta Štarková
Ing. Iveta Štarková
Master's thesis
Optimizing the Return on Investment for Google Adwords in B2B companies applied to the North American Market
Optimizing the Return on Investment for Google Adwords in B2B companies applied to the North American Market
Anotácia:
Předmětem diplomové práce „Optimizing the Return on Investment for Google AdWords in B2B Companies Applied to the North American Market“ je analýza zkoumaného prostředí ústící v návrh strategie, jak optimalizovat návratnost investic do internetové reklamy. První kapitoly jsou zaměřeny na popis problémové oblasti. V druhé části je na základě poznatků z prvních kapitol doplněných praktickými poznatky …viacAbstract:
The goal of the submitted thesis: “Optimizing the Return on Investment for Google AdWords in B2B Companies Applied to the North American Market” is an analysis of the problem area resulting into a recommended strategy to optimize return on investment for online advertising. The first chapters are focused on a description of the problem area. The second part establishes an optimizing model from the …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/c6jex/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2011
- Vedúci: Mgr. Ing. Jan Žák
- Oponent: Ing. Michal Kozub
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠTARKOVÁ, Iveta. \textit{Optimizing the Return on Investment for Google Adwords in B2B companies applied to the North American Market}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Economics and Administration. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/0003qb/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Social Media Return on Investment
Michael Rufer -
Return on investment aplikovaný na produkty a služby knihoven
Eliška Hrabalová -
Analysis of the Return on Investment in Photovoltaics in Selected EU Countries
Ondřej Průša -
Online Marketing of C-Travel Inc.
Laura Hošek -
Online Marketing in Cosmetics Industry
Alexandra Zrubecká -
Online Marketing in Specific Industry
Mai Anh Nguyen -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová strategie firmy B&B Commercial Activity na B2B trhu
Adriana Čožíková