Bc. Jan Kaplan
Master's thesis
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Consumerś behaviour and his preferences on the chosen market
Abstract:
Diplomová práce se zabývá zkoumáním nákupního chování spotřebitelů na trhu s masem a masnými výrobky. Tato práce analyzuje nákupní chování určitého segmentu spotřebitelů na trhu masa a masných výrobků a navrhuje doporučení pro konkrétní využití těchto poznatků v praxi.Abstract:
This dissertation engages to the shopping behaviour of consumers in the meat market and the market with meat products. This thesis analyzes the purchasing behaviour of a certain segment of the consumers on the meat and meat products market and suggest some recommendation for the specific use of knowledge in the practise.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Identifier:
https://is.sting.cz/th/uh4la/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2016
- Supervisor: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Reader: Ing. Ladislav Steinhauser
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Purchasing Behaviour of Generation Z within Cosmetics Industry in the Czech Market
Veronika Medková -
Nákupní chování vybraného spotřebitelského segmentu mládeže
Petra Sudolská -
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Kristýna Hörnerová -
Vliv introverze/extroverze na nákupní chování
Tomáš Bergman -
Nákupní chování Čechů v oblasti cestovního ruchu
Ekaterina Schönwald -
Vliv online reklamy na nákupní chování českých spotřebitelů
Vlasta Sedláková -
Duševní rozpoložení spotřebitele a nákupní chování
Karolína Šašková -
Influencer marketing jako faktor ovlivňující nákupní chování či spotřebitelské vnímání v kosmetickém segmentu
Kristýna Čiháková