Chování spotřebitele na konkrétním trhu – Bc. Jan Kaplan
Bc. Jan Kaplan
Master's thesis
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Consumerś behaviour and his preferences on the chosen market
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá zkoumáním nákupního chování spotřebitelů na trhu s masem a masnými výrobky. Tato práce analyzuje nákupní chování určitého segmentu spotřebitelů na trhu masa a masných výrobků a navrhuje doporučení pro konkrétní využití těchto poznatků v praxi.Abstract:
This dissertation engages to the shopping behaviour of consumers in the meat market and the market with meat products. This thesis analyzes the purchasing behaviour of a certain segment of the consumers on the meat and meat products market and suggest some recommendation for the specific use of knowledge in the practise.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/uh4la/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2016
- Vedúci: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ladislav Steinhauser
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingSting academy
Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Economy and Management
Práce na příbuzné téma
-
Purchasing Behaviour of Generation Z within Cosmetics Industry in the Czech Market
Veronika Medková -
Nákupní chování vybraného spotřebitelského segmentu mládeže
Petra Sudolská -
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Kristýna Hörnerová -
Vliv introverze/extroverze na nákupní chování
Tomáš Bergman -
Nákupní chování Čechů v oblasti cestovního ruchu
Ekaterina Schönwald -
Vliv online reklamy na nákupní chování českých spotřebitelů
Vlasta Sedláková -
Duševní rozpoložení spotřebitele a nákupní chování
Karolína Šašková -
Influencer marketing jako faktor ovlivňující nákupní chování či spotřebitelské vnímání v kosmetickém segmentu
Kristýna Čiháková