Podnikatelský záměr - založení nového podniku – Filip Jan Kolowrat-Krakowský
Filip Jan Kolowrat-Krakowský
Bakalářská práce
Podnikatelský záměr - založení nového podniku
Business plan – setting up a new company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vytvoření podnikatelského plánu pro založení borůvkové plantáže. Analyzují se zde klíčové aspekty podnikání včetně právních forem, živnostenského oprávnění a tržní analýzy. Předkládá se důkladné zkoumání trhu, konkurence a marketingových strategií pro úspěšné zavedení a růst nového podniku. Dále se posuzují potenciální rizika a financování projektu. Cílem práce …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the development of a business plan for the establishment of a blueberry plantation. It analyses key aspects of the business including legal forms, business license and market analysis. A thorough examination of the market, competitors and marketing strategies are presented to successfully establish and grow the new business. Potential risks and project financing are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D.
- Oponent: Ondřej Benda, Mgr.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria