Podnikatelský záměr - založení nového podniku – Filip Jan Kolowrat-Krakowský
Filip Jan Kolowrat-Krakowský
Bachelor's thesis
Podnikatelský záměr - založení nového podniku
Business plan – setting up a new company
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vytvoření podnikatelského plánu pro založení borůvkové plantáže. Analyzují se zde klíčové aspekty podnikání včetně právních forem, živnostenského oprávnění a tržní analýzy. Předkládá se důkladné zkoumání trhu, konkurence a marketingových strategií pro úspěšné zavedení a růst nového podniku. Dále se posuzují potenciální rizika a financování projektu. Cílem práce …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the development of a business plan for the establishment of a blueberry plantation. It analyses key aspects of the business including legal forms, business license and market analysis. A thorough examination of the market, competitors and marketing strategies are presented to successfully establish and grow the new business. Potential risks and project financing are …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D.
- Reader: Ondřej Benda, Mgr.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík